Menu Zamknij

RealFevr – PLAY&EARN

REAL FEVR – PLAY&EARN a nie PLAY2EARN dlaczego?

FEVR Battle Arena skupi się na graczach. To musi być zabawa, to musi być uzależniające, to musi być coś, w co chciałbyś grać. Tylko w ten sposób projekt będzie mógł się rozwijać.
Dodatkowo w Battle Arena będziemy budować ekonomię gry wokół niej, ale NIE może być ona jedynym celem. Dlatego projekt przyjmuje model Play-AND-Earn, pozostawiając P2E za sobą. Będziecie grać, będziecie się dobrze bawić i będziecie mogli zarabiać w tym czasie. Jednak możliwość zarabiania NIE MOŻE być powodem, dla którego decydujesz się na grę w pierwszej kolejności. Jest to kolosalna zmiana koncepcji i z dumą Real Fevr podtrzymuje tę decyzję jako jeden z pierwszych graczy w branży, który przyjął takie stanowisko.
Możecie być pewni, że ekonomia gry będzie zrównoważona, konkurencyjna, interesująca i doda wiele do samej gry. Jednak nie będzie to jedyny powód, dla którego ta gra może odnieść sukces
Pay-to-Win vs Free-to-play
Projekt zwraca szczególną uwagę na pojęcie free-to-play. Nie jesteśmy naiwni i rozumiemy, że im więcej użytkownik zainwestuje w grę, tym większe szanse na dobre wyniki. To jest zdrowy rozsądek i tak powinno być. Jeśli inwestujesz w grę, powinieneś zostać nagrodzony.
Jednak, aby zwrócić uwagę i osiągnąć masową adopcję do użytkowników nie kryptowalut z branży gier, gry muszą mieć możliwość grania za darmo. Gracze NIE mogą być zmuszani do inwestowania pieniędzy w grę, której jeszcze nie doświadczyli. Innymi słowy, koncepcja free-to-play jest tym, co pozwoli nowym użytkownikom doświadczyć gry i zdecydować, czy chcą grać w nią przez długi czas, czy nie.

Chociaż głównymi aktywami FEVR Battle Arena są NFT, będziemy mieli tez darmowe „decki” startowe dla każdego użytkownika, aby mogli grać w grę bez posiadania NFT lub nawet kryptowaluty. Będą mieli możliwość zarabiania tokenów i nagród nawet z tymi darmowymi deckami (ale oczywiście, im bardziej konkurencyjna jest twoja talia, tym więcej zarobisz).

Rozpoczynając grę z darmowymi kartami:
Wygrywasz i zarabiasz tokeny, użytkownicy wtedy zrozumieją, że jeśli zainwestują z powrotem te tokeny, mogą zarobić więcej, jeśli staną się lepsi w grze.

Zaczynasz kupować NFT i ulepszać talie (poczucie progresji).
Progresywne tryby gry są bardzo ważne dla zdrowego ekosystemu gry, ponieważ jest to bardzo skuteczna metoda gwarantująca, że gracze pozostają zaangażowani w grę.
Niewiele gier typu play-to-earn posiada zintegrowany z grą rynek NFT. Bez rynku NFT dla gry, tokeny do gry nie mają wystarczającej użyteczności, aby utrzymać presję sprzedaży zarobków. Kiedy zachęty do sprzedaży są wyższe niż zachęty do kupna, ekonomia nie trzyma się kupy.
W RealFevr będzie istniała gospodarka, w której gracze FEVR Battle Arena będą wykorzystywali swoje zarobki do doskonalenia się jako gracze i właśnie w tym miejscu pojawia się rynek RealFevr. Aby było to funkcjonalne, token FEVR musi być walutą na rynku i jest to coś, co zespół już rozwija.

Zapraszamy do gry i śledzenia projektu:
https://t.me/RealFevrPOLAND
https://www.realfevr.com/
https://twitter.com/realfevr/

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w mediach społecznościowych, reklamie i analizie. Zobacz więej
Ustawienia cookies
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Ustawienia cookies