❗️Drodzy użytkownicy,
Wasze środki są bezpieczne. 💯
Ze względu na dzisiejszy niewielki incydent, w trosce o bezpieczeństwo Waszych kont wdrażamy następujące środki bezpieczeństwa:
1. Każdy użytkownik zostanie wylogowany automatycznie ze swojego konta Crypto.com App.
2. W celu ponownego zalogowania się do konta zalecamy następujące kroki:
usunięcie aktualnej wersji App ➡️ zresetowanie urządzenia ➡️ pobranie aktualnej wersji App ➡️ zalogowanie się do konta
3. Po ponownym zalogowaniu do App poprosimy Was o zresetowanie Waszych dwuetapowych uwierzytelnień (2FA)
💡 Przypominamy procedurę ustawienia 2FA dla Crypto.com App:
Otrzymany kod QR (lub alfanumeryczny - to taki sam ciąg znaków) zeskanuj aplikacją AUTHY (lub Google Authenticator) tworząc konto, które od teraz będzie co 30 sekund generować dla Ciebie nowy kod bezpieczeństwa. Dla bezpieczeństwa postaraj się w bezpiecznym miejscu posiadać kopię tego kodu w wersji QR jak i alfanumerycznej.
Potwierdź uruchomienie podwójnej weryfikacji wpisując 6-cyfrowy kod otrzymany w aplikacji AUTHY.
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za zaufanie. 🙏
1/2
Earlier today a small number of users experienced unauthorized activity in their accounts. All funds are safe.In an abundance of caution, security on all accounts is being enhanced, requiring users to:
-Sign back into their App & Exchange accounts
-Reset their 2FA— Crypto.com (@cryptocom) January 17, 2022
2/2
This update will be rolled out to users progressively over the next few hours.Once complete, withdrawals will be re-enabled.
We understand this may be an inconvenience, but security comes first.
Thank you for your support.
— Crypto.com (@cryptocom) January 17, 2022